کودک درون غمگین...

خرید بک لینک
انگار که هر از چند گاهی باید آب را مولکول به مولکول از کنار گردوی گیر کرده در گلویت قورت بدهی

کودک درون غمگین......

ما را در سایت کودک درون غمگین... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 146 تاريخ: دوشنبه 24 دی 1397 ساعت: 21:19

منی که همیشه کشیک باریدن برف رو میدادم امروز اگه زنگ نمیخورد هنوز چشمم به صفحه راینو بود و نمیفهمیدم قدم رنجه فرمودن اونم این همه... زمین سفید سفید. بکر بکر . انگار که حوایی و قدم هات اولین قدم هاییه که ثبت میشن روی این کره ی خاکی...

کودک درون غمگین......

ما را در سایت کودک درون غمگین... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 148 تاريخ: دوشنبه 24 دی 1397 ساعت: 21:19

اولین شب سال نو رو تا این موقع بیدار باشی باید سالش خوب بشه فکر کنم.امروز بین غرغرام و کار کردنام و نق زدن به جون خودم یاد زمان ابتدایی و راهنماییم افتادم که میرفتم مینشستم پشت میزی که توی اتاق داداش کودک درون غمگین......

ما را در سایت کودک درون غمگین... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 231 تاريخ: دوشنبه 24 دی 1397 ساعت: 21:19

چه بسیار شب ها و روزهای زمستانی
دوستت داشتم ،
پیش از آن که زاده شوم .
چه بسیار شب ها و روزهای پاییزی
دوستت داشتم،
پیش از آن که زاده شوم.
و چه بسیار شب ها و روزهایی
پس از مرگ
که دوستت خواهم داشت.
و در عشق تو زاده می شوم
و در عشق تو می زیام
و در عشق تو خواهم مرد...!


"یوزف زینکلایر"

کودک درون غمگین......

ما را در سایت کودک درون غمگین... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 162 تاريخ: دوشنبه 24 دی 1397 ساعت: 21:19

و هر بامداد
از خاکستر خویش بر میخیزم
و با صدای خویشتن
بیدار میشوم

تو را میگویم:
شادیا! صبحات عاشقانه باد


غادة السمان

کودک درون غمگین......

ما را در سایت کودک درون غمگین... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 216 تاريخ: دوشنبه 24 دی 1397 ساعت: 21:19

چشم آنانی که بعد از مجازاتشان در جهنم میتوانند وارد بهشت شوند، پیش از ورود به بهشت باید چیزهایی را که در جهنم دیده اند فراموش کنند.

محرم- الیف شافاک

کودک درون غمگین......

ما را در سایت کودک درون غمگین... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 162 تاريخ: دوشنبه 24 دی 1397 ساعت: 21:19

آهای بی مروت انصافه این جناب غروب خان جمعه! اینجوری باید تنهایی ادم رو به روش بیاری؟ منصفانه است این رفتار ؟ اینکه یهو هرچقدر چشم بگردونی غیر از خودت نباشه ... هیچ جا؟؟

کودک درون غمگین......

ما را در سایت کودک درون غمگین... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 192 تاريخ: دوشنبه 24 دی 1397 ساعت: 21:19

شاید آخرین سنگر.. آخرین تکیه گاه همین ورقه ی نازک کاغذی باشه که یه طرفش پلات گرفتی... شاید آخرین میوه ای که آدم از بهشت برداشت همین توانایی نوشتن باشه که بعد از هبوط بتونه این بار خالی بودن رو تحمل کنه...

شاید نه قطعا نوشتن آخرین پناه آدمی است...

کودک درون غمگین......

ما را در سایت کودک درون غمگین... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 224 تاريخ: دوشنبه 24 دی 1397 ساعت: 21:19

نشسته زانوهاشو بغل کرده بغض کرده قهره ... میگه من که همه جوره باهات کنار میام چرا چهار روزه جایزه امو ندادی ... یه بستنی ساده بود مگه چقدر طول میکشید منو ببری لاله زار یه دونه از اون بستنی سنتی ها بخری... .

جفتمون هم میدونیم بغضش از چیه... قرار بود شریک بشیم این جایزه رو با همدستمون که نشد ...

حالا بازم دختر خوبی باش شنبه میریم برات پیتزا میخرم بخوریم ... یا آش یا اصلا هرچی دلت خواست تا اون موقع یکم بخند بریم به زندگی مون برسیم...

کودک درون غمگین......

ما را در سایت کودک درون غمگین... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 171 تاريخ: دوشنبه 24 دی 1397 ساعت: 21:19

صفحه بندی